Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Roger Waters - Amused to Death 1992



Download album (torrent)

Download  EPK (intreview from the album 9') 






Track listing

  1. "The Ballad of Bill Hubbard" – 4:19
  2. "What God Wants, Part I" – 6:00
  3. "Perfect Sense, Part I" – 4:16
  4. "Perfect Sense, Part II" – 2:50
  5. "The Bravery of Being Out of Range" – 4:43
  6. "Late Home Tonight, Part I" – 4:00
  7. "Late Home Tonight, Part II" – 2:13
  8. "Too Much Rope" – 5:47
  9. "What God Wants, Part II" – 3:41
  10. "What God Wants, Part III" – 4:08
  11. "Watching TV" – 6:07
  12. "Three Wishes" – 6:50
  13. "It's a Miracle" – 8:30
  14. "Amused to Death" – 9:06
All songs written by Roger Waters.






























BONUS: INTREVIEW

6 σχόλια:

  1. Υποθέτω πως είσαι ο ιπτάμενος ολλανδος.Για ποίηση εψαχνα τελικά πάλι σε μουσική επεσα.Τελος παντων νασαι καλά και μια που ακούμε περιπου την ιδια μουσική παρε λιγη "τζουρα" και απο το δικο μου blog .Ειμαι σίγουρος οτι θα σου αρεσει.
    νασαι παντα καλά εσύ και οι αναγνωστες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι αδελφέ είμαι ο Ι.Ο. Και είχες δίκιο: μου άρεσε η τζούρα που πήρα. Θα επιστρέψω όμως για να σου πάρω όλο το στάφ :))

    ΥΓ. Για ποίηση δες αν θέλεις τον σύνδεσμο πάνω πάνω.

    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ο art rock heaven είμαι.Καλά που ήσουν πριν φύγεις και δεν γνωριστηκαμε.Ποίηση,μουσική,φιλοσοφία,μάλλον θα γουστάρουμε και τις ιδιες γυναίκες1Επειδή εχω και εγώ κι αλλο blοg στο λέω από πριν οτι θα σου "κλέψω" ποιήματα και θα τα βάλω στον Συμβουλάτορα.Μπορεί να σου αρέσει κι αυτός .Για πάρε λίγη "τζούρα" και από κει και τα λέμε.
    νασαι καλα1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλός και ο Συμβουλάτορας αλλά κάποια άρθρα είναι έξω από το πεδίο μου :)
    Τα ποιήματα έχουν clopyrights! Κοινώς πάρε ότι σου αρέσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστω για τα καλά σου λόγια.Θα σε παρακολουθώ και ενίοτε θα θα τα λέμε μέσω σχολίων.Καλές αναρτήσεις και καλή ζωή νάχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εγγραφή μέσω email

Enter your email address:

Εγγραφή μέσω reader

Blog Widget by LinkWithin